dimarts, 2 d’agost del 2011

Dos acudits

Un xiquet es perd en el museu ; deambula una bona estona però no aconsegueix  trobar sa mare. Plorant es dirigeix a un vigilant i li pregunta:
-Perdone senyor , no ha vist passar a una dona sense un xiquet com jo?



Dos amigues estaven parlant entre elles i una li diu a l’altra:
- M’han dit que has trencat amb Pepe!
I l’altra diu:
- Efectivament , no podíem continuar així; un dia eixia en una , altre dia en altra , però despús ahir vaig saber que s'havia casat amb una tal Laura , i açò va acabar en la meva paciència .Vaig decidir tallar amb ell!!

Cristina

4 comentaris:

  1. Cada volta es mes bonic que el alumnat,es desidisca a participar en la pebrella aixi durará molts anys mes. seguiu aixi!

    ResponElimina
  2. el primer es molt bo, el xiste... pero el egon no l'he pillat...!! mel pots explicarrr??

    ResponElimina