diumenge, 27 d’octubre del 2013

Mare sols hi ha una



Jaimito, està a classe de valencià:
-Per al dia de la mare, vull que feu una redacció per a les vostres mares que acabe amb la oració “mare sols hi ha una”.-diu la mestra als alumnes.
A la setmana següent, els xiquets lligen les seues redaccions:

-Un dia hem vaig caure i hem vaig fer molt de mal, però ma mare m’ ho va curar. Així que mare sols hi ha una.etc.


-Una nit, jo no podia dormir, però ma mare hem va cantar una cançó i hem vaig dormir.Així que mare sols hi ha una.etc.

Ara és el torn de Jaimito, així feia la seva redacció:
-Aquest dissabte van vindre a casa uns amics per dinar, i ma mare em va dir que portara dos cerveses del frigorífic. Jo hi vaig anar i sols quedava una i vaig cridar:mare, sols hi ha una!
                                                          Anna  1r ESO

2 comentaris: