dissabte, 14 de maig del 2011

Un altre que se'n va a Cuba

Això era un matrimoni que tenien una xica molt guapa, es va casar amb el nuvi de tota la vida. Quan es va acabar el convit, com de costum van a canviar-se la roba. Quan es canvia la xica se'n va a casa i sa mare li diu:
-Això com és que no te n'has anat de viatge ?
-Es que el meu home se n'ha anat a Cuba.
-Com que se n'ha anat a Cuba?
-Heu discutit  ?
-No hem discutit ni res.
Aleshores sa mare li diu a el pare de la xica:
-Aniré unes quantes nits a dormir amb la filla .
Una nit se'n va anar el pare baix del llit per a vore que estaven parlant.
La mare li diu a la filla :
-Heu discutit  ?
- No, tot és perquè li vaig dir que m'havia gitat amb el retor. 
I sa mare li diu : les voltes que m'ha gitat jo am el retor i ton pare ni s'ha donat compte .
Ix el seu pare de baix del llit  i diu : un altre que se'n va a Cuba!

        Ausiàs 1r ESO

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada